|
Каталог файлов
Ігрові ситуації на уроках фізики
[ Скачать с сервера (53.8 Kb)
]
| 08.04.2012, 23:34 |
Педагогічні можливості гри були помічені давно. Роль гри в людських відно¬синах підкреслювали ще Платон і Монтень. Значення гри в навчанні відмі¬чав Ян Амос Коменський. Сьогодні вчені стверджують: 1 .Гра — це діяльність, яка полягає в інтеракції між окремими учнями або гру¬пами учасників, об'єднаними для реалізації певних цілей. 2. До основних понять, що характеризують дидактичні ігри, належать: об'єкт, який моделюється; процес, що моделюється; сценарій, у якому описуються правила гри, об'єкт і предмет; засоби гри; регламент, учасники ігрового процесу. 3. Підготовка рольових, імітаційних, стимуляційних ігор має: Ф Відбуватися на основі логіки виробничої діяльності, вид і сфера якої відоб¬ражається у грі; -Ф- ураховувати не всю різноманітність факторів, що впливають на її перебіг, а лише основних; <- включати створення методичної інструкції для проведення гри, рольових інструкцій для учасників, необхідного роздаткового матеріалу; <• будуватися таким чином, щоб не вимагалося постійне втручання керуючого; ❖ передбачати систему стимулюючих, заохочувальних і караючих заходів. Сучасна педагогіка вбачає цінності гри як педагогічного методу перш за все у комплексі з іншими методами впливу, пов'язує її з управлінням з боку вчителя. Практика застосування ігор засвідчила, що гра має, крім позитивних аспектів впливу на учнів, ще й негативні, які проявляються в додаткових витратах часу на підготовку, відволіканні уваги на продуктивну діяльність, порушенні дисциплі-ни та ін. Із цих причин педагоги більше схиляються до використання на уроках не ігор, а ігрових ситуацій. Сюжети деяких з них наводимо нижче.
|
Категория: дидактичні матеріали | Добавил: ирен
|
Просмотров: 1616 | Загрузок: 639
| Рейтинг: 1.0/1 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
| | |